Veelgestelde vragen

Misschien heb je deze vraag?

Hieronder helpen wij graag met de antwoorden op veel gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet bij: bel of mail ons gerust.
We zijn bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch op 020-5305301 (zie openingstijden)

Nieuw kaartverkoopsysteem

Vanaf begin juli gaat Theater Bellevue over op een nieuw kassasyteem. Een heel prettig systeem, vinden wij. Deze overgang brengt voor jou als kaartkoper een aantal veranderingen met zich mee. Sommige veranderingen zijn tijdelijk, omdat er tijd voor nodig is om het kassaysteem en onze website goed met elkaar te laten praten. Andere veranderingen zijn definitief, maar dan ook positief en leveren als het goed is meer gemak op. 
 
Belangrijkste verandering: de webshop ziet er anders uit. Dit heeft verder geen invloed op het proces van kaartjes kopen. Een andere verandering is dat jouw persoonlijke account de komende maanden niet werkt en je hier dus geen adreswijzigingen of communicatievoorkeuren aan kan passen. Ook zie je hier even niet welke kaartjes je hebt gekocht. De kaartjes komen direct mee met de bevestigingsmail. 
 
Theater Bellevue heeft een fijn kassateam dat veel voor je kan betekenen. Dus loop je ergens tegenaan, bel of mail ons gerust kassa@theaterbellevue.nl of telefonisch op 020-5305301 (zie openingstijden
 
Waar vind ik mijn e-tickets? 
E-tickets worden gelijk na betaling naar het door jouw opgegeven emailadres als bijlage verstuurd. Heb je niets ontvangen, neem dan contact op met de kassa. Dan controleren we even of de transactie goed is afgerond, het emailadres dat wij hebben geregistreerd en dan sturen we de e-tickets alsnog naar je op.   
 
Kan ik ook offline kaarten kopen? 
Natuurlijk kan je ook gewoon bellen met de kassa of langsgaan tijdens onze openingstijden. 
 
Hoe gebruik ik mijn tegoed? 
Binnenkort kan je jouw tegoed weer online verzilveren, maar voor nu kan je contact opnemen met de kassa om het tegoed te verwerken in jouw bestelling: stuur een mail naar kassa@theaterbellevue.nl of neem telefonisch contact op via 020-5305301 tijdens onze openingstijden
 
Hoe kan ik mijn communicatievoorkeuren aanpassen? 
Binnenkort kan je jouw communicatievoorkeuren weer online aanpassen, maar voor nu kan je contact opnemen met de kassa: stuur een mail naar kassa@theaterbellevue.nl of neem telefonisch contact op via 020-5305301 tijdens onze openingstijden.

Ik wil een adreswijziging doorgeven? 
Stuur een mail naar kassa@theaterbellevue.nl met jouw naam, het oude en nieuwe adres.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief? 
Ga naar onze website en meld je onderaan de pagina aan voor onze nieuwsbrief .
 
Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief? 
Onderaan onze nieuwsbrief staat een link om je af te melden.
 
Ik kan mijn wenslijstje niet meer vinden? 
Helaas is deze functionaliteit nu niet beschikbaar, maar binnenkort kan je jouw wensen weer opslaan en terugvinden in jouw account.

Hoe werkt Pay what you can?

Theater toegankelijk voor zo veel mogelijk mensen, betekent ook voor dat we nagedacht hebben over de prijs van de toegangskaartjes. De standaardprijs voor een kaartje is voor de een makkelijk te missen, voor de ander een reden om niet te gaan. Daarom introduceren we dit seizoen Pay what you can, betalen naar draagkracht.  
Bij de voorstellingen waar je in de kop Pay what you can ziet kun je hier gebruiken van maken.

Als je kaartjes koopt kies je bij de prijssoort de prijs die jij kan missen. Dit kan lager zijn dan de standaardprijs, maar ook hoger. Je kunt ook een prijssoort kiezen die een kaartje voor een ander dekt. 

Je hoeft dus geen pas aan te schaffen of een speciale route te volgen. Je kiest gewoon de prijs die bij jou past. En dat kan de volgende keer ook een andere prijs zijn. Je zit dus nergens aan vast. Behalve aan een mooie avond in ons theater. 

Hoe koop ik een kaartje?

Hoe koop ik een kaartje?
Je kunt kaarten kopen via onze website of telefonisch reserveren tijdens de openingstijden van onze kassa. Bij vragen over uw bestelling is onze kassa per mail bereikbaar via kassa@theaterbellevue.nl en telefonisch via 020-5305301.

Kan ik van te voren mijn stoel kiezen?
In de Grote Zaal kun je vaak je stoel al reserveren. De Paloni zaal en Klein Bellevue zijn ongeplaceerd en kun je op de avond zelf een plekje zoeken.

Wat gebeurt er met mijn kaarten als de voorstelling wordt verplaatst of geannuleerd?

Als de voorstelling wordt geannuleerd krijgen kaartkopers als eerste bericht. De reserveringen vervallen en we zetten het bedrag van reeds gekochte kaarten automatisch om in een digitaal tegoed. Hiermee kun je een kaartje kopen wanneer de voorstelling wordt verplaatst of voor een andere voorstelling in Theater Bellevue.

Wil je het aankoopbedrag teruggestort krijgen dan ontvangen wij graag een mail met uw naam en IBAN-nummer op kassa@theaterbellevue.nl. Dan maken wij het bedrag zo spoedig mogelijk over.

Ook is het een mogelijkheid om het bedrag om te zetten in een donatie. Wij zorgen er voor dat dit onze bespeler ten goede komt. 

Indien er vervangende data van de voorstelling komen, krijg je als eerste de gelegenheid om kaarten te kopen (eventueel met de inzet van uw digitaal tegoed).